i'm in my own little happyland!

sitter här och gör mitt bästa för att försöka att bara tänka på det bra jag har. man fick sej en liten tankeställare efter amanda's tal i skolan på svenskan (en flicka i klassen hihi) hon pratade om att man ska vara glad för det man har och inte sitta och var butter för det man inte har. alltså ta vara på de man har för nästa sekund kan allt vara borta.

så ja nu är jag på topphumör somsagt haha, när man tänker på hur bra man har det och hur man kunde ha haft det. då är man ändå rätt lyckligt lottad. sitter och dunkar musik i mina hyffsat fantastiska hörlurar och ska kolla runt efter lite kläder on the internet.

händer i helgen? jag vet inte.. snackade om att möjligtvis träffa matilda min vän imorgon. kanske stan elr nånting annat kul! sen får vi se, måste iallafall till mamma och hämta lite saker inför bjursås nästa vecka.

nej nu ska jag kila... ögonlocken börjar bli tunga!
PEACE MA FRIÄNDS!
ciaobella/rebecca


ge mej hennes skjorta... ja tack! precis sånn jag letar efter.. elr njae precis och precis.. men liknande.


Kommentarer
Postat av: matilda

seeee yaaaa tomorowwww babeeee (L)

godnight!:*

2010-01-30 @ 00:37:12
URL: http://triobloggen.blogg.se/
Postat av: rebecca

ooooohyes darling!

löööve you :*

2010-01-30 @ 12:57:46
URL: http://triobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0