jag ska inte ha något?! (haha)

hellu, vaknade ganska sent idag hehe.. runt halv tolv.
har väll gjort det vanliga sen bara setat och slöat vid datorn.

mamma ringde för nån timme sen och berättade att jag fått en sånn där lapp från posten som sa att jag skulle hämta ut ett paket. haha vad har jag beställt tänkte jag och frågade var det var ifrån. då var det från typ helsingborg om jag inte minns fel. så mamma skulle åka och hämta det och kolla vad det var för nått. hihi lite nyfiken är man ju :D

har inga planer för dagen.. får se vad som hittas på.
ansiktsmask ikväll det är en sak som är säker iallafall!

hare!
Rebecca


mycke tankar i den här tjejens huvud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0