jag som sett fram emot kvällen

jag hade sett fram emot tv:n ikväll jätte mycket! :( bajsbajsbajs!
liksom made in sweden och glee?!?! bästa! och sen kommer robinson och förstör.
hm.. asså robinson får väll duga då.

sitter och käkar på mina vindruvor!
och kikar tv. och tänker såklart på gymnasievalet!

så himla svårt dedär.. men är ju väldigt säker på samhäll men på något sätt så vill inte ordet stylist släppa mitt huvud (haha) får liksom lite smått panikångest över allt. vissa säger att man ska välja nånting man tycker är roligt bara medans vissa råder att ta nånting brett. men jag antar att det slutar på rudbeck med samhäll ;) har ju trotsallt vart inne på det rätt länge och skolan verkar bra. så ja...

nu ska jag hämta ett äpple, för vindruvorna tog slut! :(

btw... nästa vecka blir det bjursås tisdag till torsdag med klassen/skolan och sen stöten torsdag till söndag med familjen! skidåkning för fulla muggar (haha)! roligt!

sen veckan efter det börjar min hårdträning inför beachen 2010 haha va flashigt det lät då (not)! ska inte säga helt säkert att jag kommer köra lika mycket varje vecka men ska göra mitt bästa. kan ju komma hinder och sånt.
mitt mål är att träna...
måndagar: dans 1 timme
tisdagar: gym 1 timme
onsdagar: crosstrainer 30-45 minuter
torsdagar: gym 1-1½ timme
fredag: ---
lördag elr söndag: crosstrainer 30-45 minuter

vill börja sola men har hört massa skit på sistone om att det är så dåligt. nån ny forskning haha nerå men typ nå sånt! nu är pausen slut, tjarå nu blire robinson och äpple!



bruuuuushän.. I think I love ya! (HAHA internskämt)
men självklart älskar jag dej min bebiiiis!
inte så mke till bebis längre, snart längre än mej!
men du kommer alltid vara min bebis!

puss


/rebecca 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0