kanske inte så lätt och förstå

hej, och "förlåt" för att jag inte skrivit så mke senaste dagarna. har behövt plugga på kvällarna och idag firade jag mamma som fyllde 40! GRATTIS MAMMI!

och nu måste jag ta en dusch och sooooova är så jävla trött!
förresten har jag iallafall bestämt mej vad det blir för hårfärg.


det blir denna!

förresten ska jag nog avboka min klipptid och be mormor klippa och färga håret om hon har lust och ork hehe! trotsallt jobbat som frisör hela livet så why not? känns ovärt att betala 375 spänn för att klippa topparna om hon kan göra't!

nej nu blire duschen och sen bingen, tjingciao!

/rebecca

... kanske inte så lätt för er att förstå hur jobbigt ett sånt här beslut faktiskt kan vara att ta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0