m' rubrik...

skola idag som vanligt.
satt och lyssnade på allas tal i 2 timmar typ. Mitt gick verkligen inte bra, va skit nervös och stod där framme och skaka, usch!
jaja nog om de.
annars hare väll inte varit nå speciellt..
skönt att komma hem direkt efter skolan. sitter och lyssnar på musik och ska fixa nåra kollage. kanske kommer upp här sen, får se..
skulle sett på andra avenyn men ser att de är imorn:O:O fan va tråkiiiiigt!!
juste min kusin ska få ett barn:):):)
hon har redan två små flickor, as kul att hon ska bli mamma igen. och jag ska få ett kusin-barn=)!

nu ska jag fixa lite med bilder.
hare så bra!


min vackra syster & min största förebild. Du är den starkaste jag vet.
jag älskar dig!

/matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0