m'

helloj:)
i fredags åkte jag och mamma upp till borlänge, åkte först till min syssling eftersom hon har fyllt år. Sen kom pappa och hämta mig.
i lördags var jag i romme me kussen min. Träffa på jocke där också..
As rolig dag i backen:)
sen igår åkte vi hem igen.
helt klart en lyckad helg.
imorgon ska vi hålla tal i svenskan, haha! har inte ens börjat känns ju skit bra. Vet inte säkert vad jag ska prata om heller. tips, så skriv!
funderar på att skriva om antingen vänskap eller om någon av mina systrar, kanske blir lite smått jobbigt men de är ju ändå bättre nu.
Mitt rum ser ut som ett bomb nedslag så lär väll göra nåt åt de också.

kusinvitamin(L)

hare bra!

/matildaT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0