mT

hellojsan!:))
igår va jag på hälla me mamma, köppte id-smink(bare minerals) elr va de heter.
sen åkte jag hem och tog bussen ner till stan och mötte maja&becca där. Som carro skrev va vi hos majas moster och bara snacka och sånt, kan ju behövas när man inte träffat maja på as länge.

idag blev man väckt av en viss rebecca som ringde, haha!:D pigg va jag iaf.
sen kom hon hit, och sen kom carro hit sen drog vi ner på stan.
Hitta en skidjacka, äntligen!
fanns bara en kvar i den storleken jag skulle ha och mamma satt i möte, och jävla stadium som inte kan lägag undan kläder heller. Så nu får vi bara hoppas att den finns kvar imorn.
Sen vare dans, hamna nog i en riktigt bra grupp, människor man knappt snackar me längre går där, då får man upp kontakten lite igen iaf:d

juste Liam har slått i huvvet i ett hörn på ett databord, så han och natha har spenderat nåra timmar på akuten, stackars min lilla prins:(
så vi hämta upp dom efter dansen och skjusa hem dom.

Nu har jag typ skrivit en bibel känns de som, egentligen har jag inte tid för paradise hotel har redan börjat, så nu ska jag krypa ner och kika på de sen sussa.
Och becca skulle ringa mig också, hoppas hon gör de, men om jag känner hon rätt så glömmer hon de, haha!:D
Om hon inte ser de här inlägget.



godnatt!♥

Kommentarer
Postat av: rebecca

haha men shyrre?! ;O

vadå att jag glömmer, jag hann faktiskt inte! hehe plus att jag inte trodde de gjorde så mke med tanke på att du inte verkade så sugen på att snacka med mej ;) men tacktack ;D och du behövde ju tydligen gå upp så tacka mej istället haha! (H)

puss

2010-01-26 @ 19:03:49
URL: http://triobloggen.blogg.se/
Postat av: matilda

ja tack så mke, och de är klart jag vill prata med dig?:d



pusseeeeeen!!!!!!!!!

2010-01-26 @ 19:38:51
URL: http://triobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0