ny header och design!

som ni ser så har det hänt lite här haha, har setat i några timmar och fixat med bloggen. det blev bl.a. en ny header som inte blev storslagen om man säger så.. men vissa var inte helt nöjda med bilderna. men såsmåningom så kommer det en bild på oss alla tre tillsammans.

sen passade jag på att ändra lite på texten och färgen/bakgrunden. kul med lite förändring!

ett bra tips på en sida för er som vill trixa lite med era bloggar (mest för dem med blogg.se tror jag) så ska ni gå in på... www.designadinblogg.se  Där finns allt man behöver för att ändra utseéndet på bloggen!

Hoppas att jag håller detta, men från min egen sida så ska jag försöka att blogga oftare och om roligare saker. Förhoppningsvis så blir det mer bilder från typ skolan och sånt.

Men nu ska jag kolla min farm hehe sen blire bingen för min del!
Heeeejdå
Rebeccaw

Kommentarer
Postat av: matilda

de blev jatte fint:))

2010-01-15 @ 23:40:12
URL: http://m-tr.blogspot.com
Postat av: rebecca

så bra matilda! :D

alla nöjda och glada!

2010-01-16 @ 00:17:39
URL: http://triobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0