osminkad, oseriös och oredigerade bilder till 110%

hej, som sagt söndagar är tråkiga! hehe och förra inlägget skulle jag lagt in för någon timme sen, men det kom massa annat emellan. började med att jag skulle ha dem där bilderna på gitarren till inlägget. och dem fanns på mobilen och för att lägga över dem till datan så var man tvungen att installera ett program föörst som tog 19034579874 år! sen när jag väll fått dem till datan så började jag spela gitarr och tänkte inte på att inlägget låg där och väntade (haha) men sen kom jag på det och nu är inlägget uppe och jag fick lust att skriva ett till hihi.

rubriken är en varning för känsliga tittare (haha? hjälp mej någon) aja, men jag hade iallafall skitråkigt för en stund sen. så jag underhöll min mobilkamera lite ;) lite dålig bildkvalite kanske.

  

  

somsagt (haha) det gäller att underhålla sig själv när det är söndag!

pusssssssssss&kråmmmmmm
/rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0