R' 2009 var ett bra år, men 2010 ska bli ännu bättre!

Gott nytt år dåra! elr kanske go fortsättning elr vad man nu säger :D
hoppas alla hade en lika bra kväll/natt igår som jag hade. min var "suverän" ungefär! Ganska galet bra var den, lite problemes i början av kvällen men det ordnade sig. Men som jag skrev tidigare så var vi hos mej först och fixade oss och käka mat. sen fortsatte kvällen riktigt bra, slutade kanske inte riktigt som vi velat men vafan..? en bra början på året fick vi allt ändå!

Vi somnade väll vid fyra igår så nu kan man inte sova, great!
Sitter och lyssnar på musik, och hittade världens bästa låt för en stund sen. Som heter... I'd rather be with you med Joshua Radin!

 


Jahaja, nu börjar jag väll bli lite trött iallafall. Så ska väll gå och tvätta bort sminket och borsta tänderna sen får vi se om jag somnar. men först bjuder jag på en bild från nyår. Resten av bilderna laddar väll nån av oss upp så småningom. ciao


hemma hos mej i början av kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0