R' behövande shopping!

Hej ni som läser (om nån läser)!
idag blev det stan med carro igen, köpte ett par leggings och en grå lite längre tröja till!
kan verkligen säga att det var välbehövda köp. är i stort behov av kläder så det var bra.
hittade tyvär ingen bild på varken tröjan elr skorna jag köpte igår, men här är iaf en bild på leggingsen..



sen åkte jag tillbaks till pappa igen och här har jag rensat lite grann i garderoben och vikt in dem nya kläderna.
nu ska jag ta en dusch och sen sova. skola imorgon... inte så jätte peppad just nu när man är som tröttast men är hur säker som helst på att det blir lika kul som alltid!

kan ju lätt säga att jag aldrig haft så roligt i skolan som vi har på väster! ångrar inte mitt byte för en sekund.
godnatt och sovgott!
justfan, måste harvesta min farm!


Kommentarer
Postat av: matilda

håller med om skolan!

2010-01-11 @ 17:02:24
URL: http://triobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0