R' en rubrik skulle det vara här...

men kom inte på någon idag! h3h3
idag har jag hunnit med ganska mycket tror jag. började på förmiddan med att åka och träna på gymmet med pappa&maria. 30 minuter crosstrainer och sen blev det lite styrka. åkte hem och duscha och fixa. nathalie kom vid 4 då käkade vi mat och firade henne lite. eftersom hon fyllde 17 år igår.så..

GRATTIS NATHALIE! :D
själv hade man ju stickat en halsduk åt sin syster, höhö ganska duktig om jag få säga det själv! (HAHA)

sen valde jag kläder för morgondagen, skola trotsallt. glada o sura miner.. jobbigt att ta sig upp så tidigt (börjar halv 9) men annars ska det bli skitkul att träffa alla igen.

nej nu ska jag kolla efter lite kläder på internet, sen ska jag gå o lägga mej i tid så jag orkar upp imorgon.
tjingciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0