R' HHAZZAN HÄR!

hejhopp! sitting and lyssning on musik with my new headphones! :D KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLEK te dem. underbart ljud!

igår vaknade jag efter lunch hehe, åkte ner på stan med la familia, kollade runt och sen gick vi och fikade på chicco! bäst! sen åkte vi till media markt och så fick jag ett par hörlurar av mamma för att dem ska kunna sova på kvällen fast jag lyssnar på musik hihi.

carro kom hem till mej på kvällen, vi spela gitarr och sjöng istortsätt hela tiden. sen gick vi ner och jag var hungrig och värmde nån fisksoppa haha och den ska vi inte änns prata om! musslor och skit i!

nu ska jag hoppa in i duschen och sen kommer pappa och hämtar mej och så åker vi och handlar.

måste dra nu :) tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0