R' jag kan väll göra en sånn där lista som alla andra gör hihi, när jag ändå inte kan sova!

2009.
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - yes
2. Höll du några av dina nyårslöften? - hade inget löfte!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - nix :)
4. Dog någon som stod dig nära? - nej
5. Vilka länder besökte du? - hehe inga vad jag minns.
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? - kärlek
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? - 27 augusti bland annat. men många fler
8. Vad var din största framgång 2009? - hm.. haha vet inte!
9. Största misstaget? - ja, det ska vi inte prata om.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - japps, halsfluss -.-
11. Bästa köpet? - moppen och mitt id bare mineral smink haha
12. Vad spenderade du mest pengar på? - moppen lätt
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - vänner och kärlek
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? - skin, scatmans world o många fler.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - hm.. vissa stunder gladare än nånsin och vissa stunder tvärtom.
16. Vad önskar du att du gjort mer? - skitigt i andras åsikter i vissa tillfällen
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - tagit åt mej av all skit folk kastar hejvilt.
18. Hur tillbringar du julen? - med familj och släkt hos kusinvitamin
19. Blev du kär i år? - ja
20. Favoritprogram på TV? - aaaandra avenyn lätt och inlåst var också ett måste på torsdagar
21. Bästa boken du läste i år? - hm.. gömda och asyl i think
22. Största musikaliska upptäckten? - att jag faktiskt kan spela några låtar på gitarr hehe
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - pengar hehe och en klocka som var klockren HAHA sämst
25. Något du önskade dig men inte fick? - dont remember
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? - firade med familjen och sen vännerna
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - mer kärlek haha
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? - hhaha osäker kanske... venne riktigt vilken stil jag trivdes bäst i men nu vet jag nästan tror jag! :D
29. Vad fick dig att må bra? - vännerna såklart! och kärlek och att shoppa heh
30. Vilken kändis var du mest sugen på? - haha venne riktigt
31. Vem saknade du? - typ kusinerna i dalatrakterna
32. De bästa nya människorna du träffade? - några av alla rönnbybarn, sen fler såklart :)


För att få ett bra år 2010.

Hur har året nollnio varit för dig? väldigt bra tror jag faktiskt
Bättre än förra året? japps
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? konfirmationen, sommaren och nyåret!
Har du flyttat under år nollnio? - nej, elr jo från mamma till pappa
Har du hittat en ny låt som du älskar? just precis för typ en timme sen kanske :D världsbäst!
Isåfall vilken? I'd rather be with you - Joshua Radin
Har du druckit alkohol? - ja
Har du kysst en främling? - haha nästan, tror det var på rix fm festivalen eller så kanske det var power meet i somras. haha chocktillstånd i 5 minuter efter!


KÄRLEK.

Hur har din kärlek varit nollnio? - både bra och dålig
Har du varit kär? - ja
Har du sagt jag älskar dig till någon? - ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - yes
Har du haft ett hemligt förhållande? - haha nej inget hemligt


SORG&HÄMND.

Har någon i din närhet tagit självmord? - nej, som tur är
Har någon i din släkt avlidit? - nej
Har du slagit någon på riktigt med knynäven? - haha nej
Varit i slagsmål? - bara med syster min tror jag


PERSONLIGT.

Har du gjort någonting du ångrar? - ja
Isåfall vad? - inte lust att säga här..
Har du skämt ut dig? - dagligen hah!
Har du ljugit för en vän? - isåfall en vit lögn
Har du varit ute en hel natt? - haha njae venne riktigt om man kan kalla det de. men alla tältningar och mitt och matildas äventyr! haha
Har du blivit tagen av polisen? - nej, bara stoppad för att vi skjutsade hahah
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - ja
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? - ja


SKOLAN&FRITIDEN.

Vilken skola går du på? västerskolan :)
Har någon varit elak mot dig i skolan? nej haha
Hatar du ngn på din skola? nej inte hatar hehe
Har du gjort ngt framsteg? hehe so:n faktiskt!
Haft alla rätt på ett prov? JAAAA :D
VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? - yes :D
Har du förlorat en vän? - kan man väl nästan liiiite kalla det tyvärr
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - ja lite
Har du gått bakom ryggen på en vän? - nej tror jag inte
Har du ljugit för en bästavän? nej
Har du haft en relation med en vän? - nej
Har du många killkompisar? - några stycken

ojojoj, nej nu ska jag redigera lite bilder. kanske kommer ett inlägg till om jag inte blir trött.
hare gott!

/hhazzan HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0