R' myskväll med bästa!

h3h3 ikväll körde trion på en myskväll. den börjades med att käka pizza, sen satt vi 20 minuter var i ångbastun, sen en varsin anstiktsmask. avslutade med thé och massa snack om allt och ingenting. mysigt värre!

nu har tjejerna åkt hem, och jag sitter och funderar på att gå och lägga mej men har ingen lust fast jag är hur trött som helst. gick ju upp vid 8 idag för att hinna till frissan klockan 9, sen var jag på stan med mamma sen carro ända tills klockan var typ halv fem. då drog vi hem till mej och käka och de.

fick iallafall med mej ett par adidas skor hem ifrån stan. supernöjd! sånna skor jag kollat efter, de sista paret, i min storlek, på rean... hur klockrent är inte det?! som carro sa, liksom menade för mej :D tihi

sen fick även en deo och en ansiktsrengöring följa med och juste ett vanligt vitt baslinne från gina också.
imorgon får jag förhoppningsvis med mej tjejerna till stan. måste ha ett par jeans o mjukisar.

nej ska kolla lite kläder nu sen stänga av datan o sova. tjingciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0