R' riktigt irriterad!

Hej på er! Hoppas att ni har haft en mycket bättre dag än jag har haft.
höhö... vissa tror jag inte riktigt förstår hur mycket folk faktiskt tar vid sig när man är otrevlig och speciellt om man är det utan anledning. det gör mej faktiskt riktigt irriterad. man gör omgivningen på dåligt humör, på mej smittar det iallafall av sig lite. fastän jag inte vill. som man behandlar andra blir man behandlad själv... elr var det inte så?

nej nu ska jag inte klaga och vara tjurig för mycket... för jag kommer precis ihåg vad jag lovat mej själv för nån månad sen när det gått för långt. låt inte någon annan trycka ner dej med sina ord.. att stå på sej och inte bry sig vinner man på i längden . kan vara riktigt svårt ibland. men jag lovar att man mår hundra ggr bättre!

idag: skola, stan o ääääääta mat (äckelmatiskolan), hem.
nu: sooooova!

juste, har lekt lite med picasa också... lite grejs till bloggen, kolla matildas senaste inlägg så ser ni!

nej nu ropar sängen! och nu ropade min hjärna och påminnde mej om sovmorgon till 10 imorgon wiiiiiiiiho!
gonatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0