rebecca hissar och dissar


idag tar jag och hissar Västerås! Jag trivs fan riktigt bra här, har alla mina vänner och familj här. Lagom stor stad som har näästan allt elr? njae kanske inte allt men väldigt mycket. Det är inte nån liten skiten håla, men det är heller inte för stort. Men det var ett tag då alla höll på att klaga på Västerås, men varför? vad är det som är så dåligt med Västerås? Många klagade på alla rykten som spreds och skit.. men det är väll inte stans fel? haha det är ju förfan alla töntiga småglin utan liv som springer runt och snackar. Och nu var det ju inte det jag snackade om men jag är helt säker på att dem flesta som det snackats om har snackat minst lika mycket själva. men ååh, blir nästan irriterad på de, asså om ni inte trivs så kan ni väll förfan bara flytta? VÄSTERÅS ÄR BRA, RIKTIGT BRA! Tummen upp för Västerås!


tar väll och dissar mitt hår! (haha) men det är så jävla fult :( utväxten dödar mej lika mycket varje gång jag kollar mej i spegeln. MÅSTE ta och färga mitt hår brunt snart, och då menar jag väldigt snart!

kan väll också ta och dissa barnbidraget lite... (hehe). asså 1050 kronor i månaden känns inte som det räcker nånstans. på riktigt man har inte råd med det som behövs. iallafall inte jag. men samtidigt ska man ju vara glad för det man har! vi ska ju självklart vara glada att vi får nånting överhuvudtaget, men med tanke på att Sverige inte är så fattigt om man jämnför med andra länder så tycker jag inte att det räcker. men nu får jag nästan lite ångest över att jag änns skriver om det, hehe tänker på alla i typ fattiga länder som inte har ett skit och jag sitter och klagar över att jag får 1050 kronor i handen varjemånad. typ deras årslön. nej men typ kanske vet inte... usch kände mej dum. men det jag vill ha fram är att jag tycker det är för lite och att jag tycker synd om dem fattiga! (hahaha) sant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0