rebecca is writing on the tangentbord

hej alla glada människor!
som ni ser har jag precis gjort min första hiss&diss.. hihi!
tänkte att det kanske skulle vara lite roligare att läsa om det var lite variation på inläggen. vilket är lite roligare för mej/oss också... lite långtråkigt att bara skriva om vardagen. om nån har nå förslag på vad som ska skrivas här elr vad som vill läsas så är det bara att slänga in en kommentar!

idag hade vi skola preciiiiis som vanligt! det gick iallafall hyffsat bra, på idrotten var det riktigt roligt tyckte jag. vi fick spela volleyboll, skitkul! fundera på om det kanske också skulle ha hissats idag men jaja nu vet ni iaf att jag tyckte det var kul! h3h3!

sen hade jag utvecklingssamtal elr vad det heter haha på eftermiddagen, med pappa o jonas! gick både bra o dåligt. själva pluggsnacket gick bra men det övriga gick väll sisådär... förbannad blev jag! mer säger jag inte.

nu ska jag enligt min bror skriva att:
CALLE ÄR BÄST! (haha)

sen ville han att jag skulle lägga in en bild på honom också haha...

inte för man ser hans fejs men iaf. höhö

Heejdååååe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0