sånna där saker som man bara måste ha!

hej, tänkte att carro och matilda har ju båda berättat om dagen och vi är ju med varandra dagligen alla tre så känns liiiite långtråkigt att läsa om ett tredje inlägg. h3h3!

så tänkte lägga in några collage jag gjort på grejer som jag helt ärligt bara SKA HA! det bara är så haha, jag måste köpa allt faktiskt! men kostnaden för allt detta är typ... exakt: 2973 kronor o 50 öre! ifall någon ville veta.



åååååh jag längtar!

måste.ha.måste.ha.måste.ha.måste.ha!


kanske lite mer åt partyhållet elr nått! men älskart!

ska kika på Andra Avenyn nu, tjingciaobellahejsvejshejdå!
/rebecca


Kommentarer
Postat av: matilda

& allt ser bara så sommar ut!!:(:D

2010-01-27 @ 22:32:48
URL: http://triobloggen.blogg.se/
Postat av: rebecca

och ja, jag håller med kungmatilda! :D

och ja, rebecca längtar till sommaren som FAN!

åååååh, fan vilken bra sommar det ska bliiiiiii!

2010-01-27 @ 22:54:15
URL: http://triobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0