tiden går rätt fort

jag vet att carro kommer att läsa det här, så kan du min vän kolla om vi kunde sommarjobba på ica i sommar? måste veta ganska snart om jag ska fixa nå annat elr så. känner att jag behöver ett sommarjobb och funderar dessutom starkt på att skaffa helgjobb. liksom fatta vilka pengar man skulle tjäna, det är ju dessutom ob tillägg och så har man ju barnbidraget. alltså, massa shopping! :D

men ja.. tiden går som sagt fort och många sommarjobb är nog redan upptagna! så det gäller att vara ute i tid. jag ska ha ett sommarjobb iallafall! nackdelen med helgjobb är väll att man missar massa fritid men det känns ändå värt det. pengar är bra, man behöver pengar, jag behöver pengar. plus att jag vill fan tjäna ihop mina egna pengar, då blir shoppingen välförtjänt!

nu ska jag dra mej mot bingen!
fred ännu en gång mina vänner och sovgott!

rebecca_kungen_wallin






Egypten 2008 (tror jag).
Ja brun var man ju, elr iallafall brunare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0