trötter

Sovit ut imorse, verkligen behövligt!:D
sen åkte jag och mammsen till erikslund fick ett par skor, likadana som jag hade redan. Behövde nya till bjursås.
Sen hämta vi upp rebecca och sen skjusa mamma förbi oss på stan.
Blev en mössa därifrån sen kEka vi där. Åkte hem till becca en snabbis och hämta lite grejer sen hem till carro en vända också, gick hem därifrån kan ju säga att jag höll på att frysa ihjäl.
Nu på kvällen har jag bara kikat tv och klickat runt på datan massa.
Kläderna som vi besällde hem har också kommit! tråkigt nog så passa inte allt så bra. Får se vad jag behåller och vad som ska tillbax.
Kommer bilder på lite nyinköppta kläder imorn.
JAG ÄR SÅ JÄKLA TAGGAD INFÖR BJURSÅS, på tisdag morgon åker vi :D!
blev ett riktigt tråkigt inlägg men jag skyller på att jag är trött;)



/matilda


Kommentarer
Postat av: carro

fan så KUL vi ska ha :D

2010-01-30 @ 23:38:14
URL: http://triobloggen.blogg.se/
Postat av: matilda

ja!:D

2010-01-30 @ 23:43:52
URL: http://triobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0