23.19 LÖRDAG TJUGONDE MARS TVÅTUSENTIO

sitter hos min bestisfestis caroline carra olofsson nu, sover i hennes säng under natten. sen imorgon vid tolv så åker iaf jag och mamma och kollar på ett hus! sen tror jag vi drar och tränar och sen hittar vi väll på nått kul. slaggar kvar en natt extra hos mammsen också.

kan ju berätta lite kort om helgen hittils..
i fredags drog jag och carro hem till pappsen min och hämtade kläder och grejer sen kom mamma och hämtade oss och skjutsade oss till carro så hon hämtade sina grejer. sen svängde vi förbi donken påväg hem (det blev ju också en historia) köpte mat till mej och carro och så åkte vi hem. vi käka och fixa oss sen tog vi bussen till stan, väntade in viktor, cornelia, amanda och oliver och så tog vi bussen hem till oliver. hade det trevligt med hög musik hos han ett tag sen gick jag och carro till isak (det var tanken) men där var det inget folk, utan dem var ute vid ett dagis, så vi gick dit. träffade marcus och dennis på vägen, gick till dagiset tillsammans. var inte så jättespännande. men såsmåning om kom även torelli, cornelia, amanda och oliver dit. sen drog vi och allt folk till isak. sen ringde jag och carro mamma runt halv tolv och så åkte vi hem, trötta som vi va!

haha somnade nästan på dirren, sen vaknade vi vid elva idag. käka frulle, fixade oss och begav oss till stan. carro köpte skitsnygga tights och jag köpte två bikinisar! (suuuupernöjd, o d kmr bild snart) och en varsin ansiktsmask. sen tog vi bussen hem med mamma. käkade fondue (stavning?!) sen skjutsade mamma mej och carro hem till carro där vi var hemma själva (hyffsat skönt, haha inget emot carros familj men alltid skönt att vara hemma själva!) påvägen dit köpte vi godis så vi satte igång teven, tände ljus, bytte om, la en ansiktsmask och tjocka godis och chips! kollade på nån sämst film som gick på tv:n som handlade om en transa haha SÄMST!

nu har vi precis borstat gaddarna och ska lägga oss och kolla på "i taket lyser stjärnorna", och jag har ju inte sätt den fast jag velat så vi får väll se om den är så bra som alla säger! aja, en bibel till er, sovgott!

/rebecca

ni är det bästa jag har
jag älskar er m o p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0