23:31

hello people!
klockan är halv midnatt, och jag sitter fortfarande vid datorn (borde sova tidigt idag, skola imorn). idag var det lovets sista dag och den spenderade jag med mina tjejer. dem kom hem till mej vid (?) eftermiddan nån gång. vi tog det lugnt och bakade en kladdkaka. fem minuter efter att den kommit ur ugnen så kom carros mamma och hämtade oss och så åkte vi till lifecenter (typ som en kyrka) det var nice och även första besöket för mej och matilda. ska antagligen dit imorgon också för att vara med i en lifegrupp!

sen åkte jag hem och packade och sen begav jag mej ut mot landet och min far igen! nu har jag bara setat vid datan och försökt fått lite inspiration till allt möjligt.. mest kläder och utseende!

ciaaaaao
rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0