29timmar 3minuter 40sekunder

kvar tills jag åker mot österrike, alltså imorgon natt klockan 03.00, underbart!

dagen var väll inte så särskild.. skola som vanligt. jag tilda carro cornelia och amanda fick baka. haha det blev en lyckad och en halvt misslyckad kaka! jaja haha sen är det sista dagen på väster imorgon, jaja inte sista dagen i nian än så inget att gråta över iaf!

efter skolan åkte jag hem med min förbannade magvärk, tog en dusch på en gång och när jag var klar kom pappsen och maria hem så åkte vi till stan. calle skulle ha lite nya kläder och sånt sen åkte vi till mamma och hämtade mitt pass, lite papper till skolan och filmer till resan.

sen åkte vi och handla bilgodis och vitaminwell med tanke på att det blir mycket åka bil! nu har jag setat och kollat runt på kläder och annat stuff som jag vill haaaa! måste ha! kanske visar nån bild elr så senare...

hare tjusigt! får se om jag skriver ett sista inlägg imorgon (om jag orkar/hinner)
CIAOOOOOO
rebeccaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0