c' I already see what it is, He thinks he's a gangsta

oupps, de ska visst vara en svenska-uppigft inskickad? det hade jag helt missat, ärligt talat!
Jag vet iallafall att vi ska skriva fakta om en författare, har gjort precis samma sak på vår förra skola (kunskapsskolan)
Jag ska skriva om Astrid Lindgren, och självklart ska min Astrid-bild vara med i arb. ni ska få se den sen :)

Imorgon ska jag och pappa till stockholm, åka hissen på globen och kika i affärer. Ska bli skit kul!!
Sen, som rebecca skrev ska vi träffas och det ska också bli huur kul som helst :)
Tänk va kul jag ska ha imorron haha..
Juste ett friskispass också, om jag inte är fullkomligt död av smärtan jag medvetet kommer få imorgon utav att gå så mycket.

shit vad långt det blev, nu tänkte jag kolla på något outsiders avsnitt hehe
godnatt, hörs imorgon efter sthlm




liiipar'n


Kommentarer
Postat av: matilda

haha så läskig men ändå så söt bild haha :D



jag orkar verkligen inte svenskan -.-

2010-03-04 @ 11:21:16
URL: http://triobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0