claude kelly - i hate love

japp, idag badade vi! det va shiit najs :)
när jag kom hem, hungrig som en varg gånger 10 var den kära våffelmiddagen redo att börja ätas preciiis, ooh! satt perfekt i magen haha

sitter och lyssnar på musik nu, har nytt nytt nytt och det gillas gillas gillas. hihi
kameran glömde jag be pappa ta med imorse när jag skulle få skjuts, jag hatar att ha stessiga mornar men iallafall, imorgon.. ska hem till pappa då så då kan jag ta kort på ringen.
simma lungt folk ;) /c



hittade den på mammas data

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hände med frågestunden? vågar ni inte svara, för isf förstår jag er, jag hade inte heller svarat om jag fått sånna omogna frågor:)!

2010-03-25 @ 23:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0