dålig uppdatering!

förlåt för den dåliga uppdatering men vi har inte haft tid elr så bra tillgång till en dator i helgen, nån utav oss! i fredags så åkte vi ju hem till maja, käka tacos och hallonpaj haha. sen gjorde vi massa annat, jag matilda och carro tog oss en liten cykeltur till stan och tbx, haha inget roligt att ta upp men iaf. sen var vi väll vakna till runt 4-halv 5 nånting. hade en riktigt rolig kväll!

idag vaknade vi runt halv elva, gick upp och fixade oss och käka frulle. jag och matilda tog cykeln hem till mej, jag fixa lite sen åkte vi tillbaks. fick skjuts ner till stan av majas mamma, jag köpte ett par leggings sen tog vi en lååång fika. marcus och dennis kom dit, satt med dem ett bra tag sen gick vi hem till maja's moster ett tag där även maja och ronja va. sen tog vi tre bussen hem till mej och käka. sen åkte carro och jag och matilda tog cykeln till skallberget, ett misslyckat försök för att hitta på nått kul att göra haha. men det var kallt så vi cykla hem igen. sen åkte matilda nästan precis för ett tag sen, så nu ska jag lägga mej och somna i soffan!

hare tjusigt
ciao
rebecca

(carro har alla bilder från helgen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0