four days to go!

hello folks!
whats happening?
själv ska jag ladda över låtar till min "nya" mobil :D och för en halvtimme sen var jag ute och satte igång moppen! så imorgon blir det moppe till skolan så länge det inte börjar snöa. får ta och kolla upp det...

igår var carro, tilda, nicke, einar, jesper, pontus och jag och badade på gustavsvik i örebro. det var väldigt ruligt! sen kom jag hem strax innan nio, käkade och sen slocknade jag på en gång.. var helt slut!

nu är det mindre än en månad tills min födelsedag, för att vara exakt så är det bara.. 29 dagar kvar!

och det är bara FYRA DAGAR TILLS ÖSTERRIKE! vi börjar åka på natten tills fredag klockan 03.00, åker åker åker... bron över till danmark, sen åka, sen färja över till tyskland, sen ta över på hotell där. på lördagen fortsätter vi att åka och åker ända fram till österrike och alperna! sen skidor i en vecka, sen hem på lördagsmorgonen och är väll hemma på söndagen nån gång!

idag var vi och köpte bärbara dvd-er tills resan och lite filmer, bland annat twilight och new moon! alla mina tummer upp!

nej nu ska jag ta och ladda över musik till mobilen! kanske kommer nått mer inlägg, får se!
ciao. rebecca.


Kommentarer
Postat av: matilda

fan va avundsjuk me moppen :( lyx för dig :D

2010-03-28 @ 20:45:51
URL: http://triobloggen.blogg.se/
Postat av: rebecca

ah ganska skönt faktiskt! men snart har ju du också moppe ;D

2010-03-28 @ 20:48:10
URL: http://triobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0