fredagsmyyyyyys!

hej hej, hemskt mycket hej! sitter hemma hos min lilla carro. hon gick in i duschen för en stund sen och jag sitter och lyssnar på the fray! tummen upp! när hon kommer ur duschen och hon har fixat sig så drar vi ner till staden, jag ska köpa ett par nya svarta jeanstights tror jag. känner att jag vill ha nått nytt, och så måste jag fundera vad sjutton jag ska ha på mej ikväll. tjejkväll hemma hos majsan, som faktiskt fyllde 16 i måndags. maja ska laga en nice middag till oss haha sen ska vi väll göra de tjejer gör... sitta och snacka och skratta åt urtråkiga saker men som i vår värld är urkul! sen blir det nog säkert lite filmtittande också. sen slaggar vi alla där, matilda carro ronja och jag. iaf efter stan så drar vi hem till min fars lya och hämtar lite grejs åt mej sen åker vi hem till min mors lya och fixar oss, sen kommer ronja (hon hittar inte vägen till maja så vi måste visa haha :*) sen går elr så skjutsar mamma oss till maja.

nu låter det som att carro blev klar hihi! ska väll börja dra oss mot bussen och vidare till stan!
hare tjusigt
rebecca

vet inte om det är carros dator som är mupp elr om det inte funkar för nån, men de funkar inte att lägga in bilder! ;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0