Free fallin'

sitter och lyssnar på musik, riktigt bra låt (rubriken)! väntar på att klockan ska gå, så jag kan börja traska till bussen som går om cirkus en halv timma! då åker jag till stan och köper yttligare ett par mjukisar, tyckte att dem jag köpte var lite stora så mamma ska köpa dem av mej istället så köper jag nya hihi.


i brist på annat så roar man sej med att fula sig framför en kass webcamera.. det är ju alltid skoj.. men nu ska jag packa klart väskan. sover ju kanske hos carra inatt så det är ju soft! btw så är det första gången ni ser mej som mörkhårig, inte för att det är en sånn dunderbra kamera men iaf!

ciaociao
rebecca

här har ni låten...
http://www.youtube.com/watch?v=7wJ-VPqFzy0


GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN, FINNS I KATEGORIN "FRÅGOR & SVAR"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0