hmm...

vet inte vad det är.. bloggtorka? ingen tid? ingen ork? vet inte tror nog mest det beror på att jag inte haft tid och ork dem senaste dagarna. men när jag väll ska skriva nått så har jag inget annat än vad man gjort under dagen att skriva om. lite tråkigt.. men måste få tillbaks "blogg-viljan" haha elr vad man nu kan kalla det. vill inte att det ska kännas som ett måste, vill göra det för att jag vill, orkar och tycker det är kul.

tänkte väll mest säga det, kan väll säga att vi var i skolan idag (ovanligt? haha) hände en del tråkiga grejer också "/ men fick dessutom reda på resultaten av nationellaproven. är rätt nöjd! elr väldigt nöjd!

efter skolan drog tjejerna och jag till stan. köpte bullar haha! sen gick jag till stadium där pappa och maria och calle var, fick ett par shorts till träning (tummen upp, tack pappa)!

måste bädda sängen, tjing!
/rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0