how to save a life

Idag efter stan åkte jag hem till mamma, hon blev så chockad så när min låtsaspappa, mormor, mormors sambo & morfar kommer in och gormar "ja må hon leva" genom dörren plötsligt, och på golvet släpar dom in en fet kartong med en platt-teve, som födelsedags present! fastän hon inte fyller precis idag

nu är jag hemma hos pappa igen, jag är så trött.. på dagarna med. Det tar verkligen på en att vara uppe en natt i veckan, shit.
Imorgon är det, som rebecca skrev, sista dagen på väster.. lite tråkigt är det faktiskt.
Och på fredag åker rebecca bort i en vecka.......men hon kommer få askul :D!

nu ska jag sova, pysåkrom


renovering på g


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0