Nils Mårten Sebastian Edh

Drar väl till med ett sånt där detaljerat blogg-inlägg då!
vi var i skolan, vårat band (corneliaz, hahah) spelade upp låten vi övat in. Gick bra!
Kämpade med so:n när jag kom hem, tyvärr blir det strypning ändå i skolan imorgon.....
Hahah nej men, jag är inte klar, men imorgon då blir jag klar!!

Vid sju drog jag mig hem till pappa igen, här har jag inte gjort något speciellt. 
Precis målat naglarna svarta och lyssnar på musik för fullt.

Imorgon är det tisdag, en heelt vanlig tisdag tror jag det blir(?) föruuutom att jag ska färga håret! jag blekte det här om dagen, enligt mig ser det katastrofalt ut så jag fick mammas tid hos frisören..
hade, vi hörs!  
/caaroline




promoe - lullabies to myself

FRÅGESTUDEN.. LIITE MER FRÅGOR SEN SÅ!

Kommentarer
Postat av: matilda

vi blir strypta tillsammans som vi blivit många gånger förr också :D

2010-03-15 @ 22:04:18
URL: http://triobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0