okejdå, nått positivt med söndagar...

det finns väll faktiskt nått positivt med söndagar, och det är att jag alltid tar det så överdrivet lugnt på sånna här dagar. typ softar runt i mjukiskläder.. ansiktsmasken åker ofta på. lyssnar på massa bra musik och bara gör ingenting typ. det är rätt skönt ändå om man tänker efter, att ha en sånn dag. typ pausar vardagen och lixom vilar upp sig för en ny vecka och alla dagar då man aldrig hinner göra sånt som man gör på söndagar.

har precis tvättat bort ansiktsmasken som åkte på även den här söndagen. snackade precis med mamma, vi snacka ba lite kort om tisdag. hon skulle försöka komma iväg från jobbet vid halv 5 - 5 och då möts vi på stan så köper vi hårfärg och så drar vi hem och färgar. sen åker jag hem till pappa igen!

har väll inte så mke mer att säga... jag och calle (lillebror) bakade en kladdkaka nu på kvällen så vi fikade framför ballar av stål! det var tummen upp




mina favoriter från melodifestivalen, ola eric och darin!

c i a a o o o
rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0