onsdag tionde mars tvåtusentio

hej! sitter för tillfället och kollar sporten.. jätte kul! men nu är det slut. så jag ska väll ta och måla naglarna sen bege mej mot sängen. är trött och behöver lägga mig i tid haha.

dagen har väll varit bra, mot slutet av dagen så blev det väll väldigt spännande elr njae intressant haha. ja vissa har ju inte riktigt huvudet på skaft. men ja.. har inte så mycket alternativ och jag hoppas verkligen inte att jag kommer kunna säga "vad var det jag sa" för det skulle innebära att det här går åt helvette. men jag hoppas och har lite hopp om att det kan bli bra. men är fortfarande sjukt osäker. tror att det finns fler risker än "vi" är medvetna om. men jaja, nog pratat om det.. HOPPAS VERKLIGEN DET HÄR BLIR BRA NU!

efter skolan tog vi bussen ner mot stan, jag carro och cornelia gick runt och kollade på lite kläder och sen kom jag på att jag skulle ta hål i örat. så vi gick mot klippstugan. och från början var det ju bara jag som skulle ta hål men sen slutade det med att vi alla tre gick där ifrån med ett varsit hål HAHA!

funderar på att dra dit imorgon, och ta ett till! haha, men hon som tog hålet hade skitfint.. hon hade fyra hål i ena örat och ett i andra. låter kanske konstigt men det var riktigt fint!

nej nu måste jag dra mej mot bingen, ciao!
r e b e c c a

ps. köpte två tröjor och tre par örhängen på stan, men gick inte att lägga in bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0