P!NK

då var bloggen rosa, en av mina personliga favoritfärger... det var inte därför det blev rosa men kände ba för lite färg typ. allting är bara liksom tillfälligt fram tills att vi har tagit en bild på oss alla tre som vi kan ha som header. när vi väl gjort det så sätter jag mej troligtvis och fipplar med en ny lite annorlundare design.. den vi har nu har vi ju haft ett tag.

idag var det första skoldagen efter lovet, gick väll bra i guess. sen åkte jag med hem till carro och efter ett tag kom även matilda. vi käka sen fick vi skjuts till lifecenter, var med lifegruppen ett tag sen var jag och matilda tvungna att springa fort som f*n till bussen för att hinna till dansen. sen hade vi dans en timma.

nu sitter jag här nyduschad och ska kika en på fejjan en stund. hörs kanske senare om jag orkar! (måste sova tidigt idag)

c i a o o u !
/rebecca



bild från somras, skulle sitta fint med en burkcola och lite sommar! (ledsen i ögat)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0