a new vision, a new future

vi hade precis shoppat lite kläder, jag bar på tre påsar, trött i benen & framförallt i fötterna som värkte, vi ser utgången då pappa plötsligt; kolla, vi går in och kollar lite!
& nu, nu har jag en kanin, igen. en söt liten åtta veckors kaninunge! världens sötaste :)

vi gick in på en djuraffär det sista vi gjorde när vi hade gått i alla affärer i TunaPark. ingen av oss kunde slita blickarna från den lilla söta grejen som hoppa runt.
jag har och kommer säkert alltid vara helt inne på kaniner, jag vet inte varför men jag blir lika glad som typ en unge på 5bast när vi tar hem en kaninunge, haha!
nångång får ni se bild!

bilder kommer en annan dag, även på klasströjan.
natti /c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0