allt&ingenting

skolan idag som vanligt.. tror ni de blev nå muntligt i engelska? NEJ. Vi ska ha de imorn, får se hur de blir.
Efter skolan åkte jag ner på stan och fyllde på busskortet och köppte en bh, sen hem. Åkte me mamma till ica haga och fixa prao tills nästa vecka. Så måndag klockan 8 kmr jag stå där helt nyvaken typ.. aja skönt att ha de fixat iaf.
Sen har jag lagat mat me mamma. Och resten av kvällen gick åt att försöka välja ut bilder som skulle läggas ut på facebook, gick inte så bra, blev fan typ 50 bilder -.-

kan ju säga att jag saknar min syster så inihelvete mke, hon kommer hem från turkiet inatt, och jag ska träffa henne så fort jag bara kan!! jävligt tomt äre. Jag träffar hon typ minst 2 ggr i veckan och nu har jag inte sett henne på över en vecka :| sjukt jobbigt!

ser verkligen, verkligen, verkligen inte fram imot skoldagen imorn, först har vi två och en halv timme NO nationella, tänka er sitta stilla helt tyst i två och en halvtimme :| vet att iaf jag och carro har problem me de. kmr få ryck där inne. Och provet kan jag inte heller så de känns super :)))
sen när den där skiten är klar så har vi jävla muntligt i engelska NP på eftermiddan, dom tar död på oss!!
aja nu ska jag iaf lägga mig och se på tv sen sovasovasova, och hoppas på att jag råkar missa mitt alarm och sova bort morgondagen =D
kul att de här blev en bibel.    godnattt!

/matilda

Kommentarer
Postat av: Evelina

Cool design!



http://missevelina.blogg.se

2010-05-05 @ 02:37:48
URL: http://missevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0