en blogg utan header är en blogg utan ansikte

vi måste fixa en bild, som kan bli en ny header. bloggen kommer se så mycket bättre ut med en header, mer färger och mer liv behövs! så mina förhoppningar för dagen är att tjejerna kommer hit och vi går ut och fotar lite. och kanske råkar ta en bild som blir bra. en bild som passar som header.

jaja, gårdagen var väll gr8! jag och carro började med att åka och köpa kebab, sen hem och käka och sen kastade vi oss framför tv:n med godis och vaniljcola och började först med att kolla på ciaobella sen var det körslaget sen kolla vi på the nanny diaries! super bra alla tre, men synd att inte team picasso vann!

nu ska jag ta en dusch och fixa mej, sen ringa tjejerna och fråga om dem vill komma över en stund. ikväll så färgar jag håret förresten, typ mörkare brunt med liite rött i. hoppas på att det blir bra! ciaaaaao.rebecca

 

Kommentarer
Postat av: tobben

vi vill seee gruppbilden :D!!

2010-05-02 @ 15:41:25
Postat av: rebecca

den kommer förhoppningsvis upp ikväll! om matilda ser det här! ;)

2010-05-02 @ 20:07:35
URL: http://triobloggen.blogg.se/
Postat av: Anonym

de kmr tobbe =D

2010-05-02 @ 20:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0