..........!

heej! kom inte på någon rubrik som ni ser..
sitter och nästan somnar över datorn. så jag ska gå och lägga mig nu, måste ta igen alla timmar sömn som jag missade i helgen haha! skolan idag skrev ju carro om, så jag kan väll säga lite kort om långhelgen..

började ju i onsdags, efter skolan drog jag hem till mamma.. umgicks med carro och op. sen i torsdags så gjorde jag inte särskilt mycket umgicks lite med mamma, var och kikade lite på hälla+stan. sen på eftermiddagen drog jag hem till op. fler kom dit under kvällen typ, carro torelli tobbe josse o sarah. i fredags kom tjejerna till mig vi bakade en tårta till jesper som fyllde år förra veckan (9 maj). sen fixade jag mej sen drog vi till op för att fira jesper. vi sov kvar hos op ett helt gäng, men det blev inte många timmars sömn.. haha med tanke på att tobbe roade sig med att skrämma livet ur oss. på lördagförmiddag drog jag hem, och tog det lugnt, fixade mig på nytt och packade om väskan för att senare dra på grillkväll hos op. även den natten spenderades där. tack och lov att man fick sova i världens skönaste säng + att man fick sova några timmar iaf. sen i söndags tog vi de lugnt och kolla på skräckfilm och låg i soffan hela dagen. höll på i en timme att fixa med ljudet och hänga upp lakan för fönstrena. sen åkte jag hem till mamma och sov kvar tills måndagen.

det var väll de, nej nu är jag dödstrött!
rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0