godmorgon

sitter och lyssnar på musik. har precis ätit frukost. vaknade klockan 9.00 av mitt alarm men stängde av det och somnade om till klockan 1 istället. haha great! tror jag behövde dem där timmarna.. satt uppe till två inatt och kämpade bort mina lösnaglar. så nu har jag inga längre :'( känns tomt och naket! ska skaffa igen, så fort jag får pengar till det. så nu måste jag börja fixa mig, och framförallt fixa mina egna naglar, typ helt förstörda.. sen efter det så packar jag och drar mig mot op. sen får vi se vad som händer under dagen. hörs sen!

/Rebecca

haha hittade massa gamla bilder på mej, carro och chanel! haha fyfan va man har förändrats..






usch haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0