hej bloggen!

tja. klockan är 22.03 och jag ska soova! fasiken va duktigt av mig. var dödstrött imorse så måste sova tidigt idag. dagen har varit riktigt jäkla bra, var i skolan som vanligt. sen så hade jag muntligt nationella i matte. vilket gick riktigt bra och fick även reda på mitt sammanlagda betyg av alla nationellaprov i matte som var VG! överlycklig.. sen fick jag även reda på betyget på hemkunskapsprovet vi hade för länge sen. fick MVG! wiiiiiiiho, ännu mera lycklig! fick högst poäng i hela klassen, förlåt gillar inte att skryta men ibland måste man. haha detta händer INTE ofta så that's why!

sen hade vi hemkunskap... jag och matilda bakade vaniljbullar som blev riktigt jäkla bra! goda som fasiken! nej nu börjar jag bli trött, ska svänga förbi facebook och kolla om nått nytt hänt sen sova. hare!

rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0