hey soul sister

hello folks! sitter och lyssnar på musik, ska kika lite på ikeas hemsida haha. nämligen så ska vi flytta till hus. och jag får äntligen ett eget rum! har delat rum med min bror i... 8-9 månader kanske. men det har funkat fint haha. trotsallt så sover man ju bara i sovrummet (egentligen) men jag spenderar istortsätt all min tid hemma i min säng, med datorn. men ska bli så skönt att få ett eget krypin haha! shiiit vad jag kommer spendera timmar där. kind of egen ingång också om jag vill. sen får jag och brorsan ett eget litet tvrum precis utanför mitt sovrum, så då kan jag ligga och kolla film sena kvällar utan att calle ska vakna. nuförtiden har vi ju tv:n i sovrummet så nu kan jag bara kolla fram tills han ska sova. soooooooft!

nej men jag ska väll kika på en fet jäkla spegel, en byrå och lite småprylar, möjligtvis en sänggavel om jag bestämmer mig för att ha det. nog om det, engelska nationella idag då, gick väll rätt så bra endå. var sjukt nervös innan men när man väl kom igång och snackade så var det inte så jobbigt.

nej nu ska jag väll hitta på annat, juste ikea.se!
ciao rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0