I gotta feeling that tonight’s gonna be a good night

jag och carro tog en promenad till hälla va skönt att gå, mindre skönt att de regna och blåste. Jag köppte ett par örhängen och ett par nylonstrumpbyxor. Sen gick vi hem igen, när vi nästan va hemma hos carro så kom jag på att jag glömt kolla storleken på strumpbyxorna HAHA typiskt mig, så jag hade råka köppt typ storlek 42, HAHA. Jag skulle ha dom på mig ikväll också.. som tur va hade jag andra hemma :)
becca kom hit sen har vi lagat mat, och käkat, sen fixat oss. Nyss drog hon, för hon måstade fixa lite grejs.
Så snart ska jag bara sminka mig sen kommer carro och hämtar mig sen becca. Sen blir de party hela natten lång.
Ska upp tidigt imorn på dansuppvisning, kmr va sliten, haha.
blir nog inte mer uppdatering för oss idag inte.

nu dunkar jag musik och taggar inför kvällen.
CIAO!

/matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0