it's way too much

måndag, underbara måndag *host
haha, nej.. ni skulle vart med idag på lunchen! jag, Rebecca, Matilda, Cornelia, Amanda och Op skrattade tills vi hade andningsuppehåll allihopa haha.

någon timme sådär innan vi sluta åke jag och Op till körskolan, vi ska skaffa förarbevis! tanken är så iallafall ;)
vi var där i två timmar, fick lyssna på allt från hur man sitter på en moped (HAHA) till straff för de & de.

kom hem efter det, firade min låtsaspappa och nu sitter jag och kollar på hollywood fruar!
pysåkrom /c


Kommentarer
Postat av: matilda

du kmr va grym på alla regler och blablabla sen, kmr inte va ett dugg rädd att åka med dig. Kmr säkert kunna sova där bak, och du vet hur man kör för att de ska gå bra ändå B-)

2010-05-03 @ 21:56:37
URL: http://triobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0