kanye west - homecoming

Inte gjort något vettigt alls idag. var väl då jag åkte och hämta ett par skor jag glömde hos mamma, hur storslaget det nu va.
Tvättade moppen också, justja!

Precis innan jag började skriva här satt jag och kolla på bilder i datorn.. alltså ni (speciellt inte ni som går i min klass) kan inte förstå hur mycket jag kommer sakna min 9. Förstår nog inte jag heller riktigt ännu, förens typ eftermiddagen den 10 juni... shit.

Ska kika på facebook lite, sen ska jag också sova.
Blir nog att cykla imorron till skolan, det skulle bli 20grader med moln typ. fick ni väder prognosen där också haha.
natti,natti.

"allt som händer just dig, händer just dig för att just du klarar av det"
inte glömma, inte glömma, inte glömma..
/carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0