ken ring - välkommen till en ring

Välkommen in till ingenting.
Välkommen hem till Ken Ring.
Välkommen in till ingenting.

Välkommen in till en ring.
Ett svart hål, jo.. dethär vi kallar för ingenting
De kanske blir en liten väckarklocka som ringer.
Det är kanske ringen på ditt finger.
Det kanske finns nått som gör att du hinner.

Om det är något som kommer ta dig från detta hål,
så är det bankrån eller kanske en liten son.
Finns ingen framtid, känns som ingen kommer lyckas.
Dethär är musiken som på nått sätt ger dig styrkan,
att fortsätta klampa, gå mot vår regering.
att sätta stopp för det jag kallar en förnedring.
hiphop.. Jag svär, det finns inget bättre.
Jag tvingar dom att lyssna på allt som vi har sett, bre
även om dom aldrig kommer fatta det jag spelar,
bara du och jag bror, vi vet vad jag menar.
Denhär skivan är för dom som alltid kämpat,
väntat och längtat på att nånting ska hända.
inget kommer ändras, det är nått som är säkert,
jag tittar upp mot världen, knäpper upp weedbagen.
Jag måste ta ett bloss innan negern går tillbaks i ringen..
nästa kampen är mot staten, och jag vet, jag vinner.
Och tro aldrig jag ändrade mitt budskap,
allt sitter kvar, jag svär, i hjärtat har jag snuthat.
Platta nummer 10, välkommen in till ring.
ett svart hål, yo, dethär vi kallar ingenting

Välkommen in till en ring, (det är dehär som vi kallar för ingenting)
x4
osv osv osv


egentligen borde jag faktiskt få vara ledig 2v efter den här veckan, shit vad. jag. är. trött.
/c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0