lördag 29/05/2010

hejsanhoppsan!
kom hem för en liten stund sen, super bra kväll igår! var ju hos sanna och åt middag, med världens bästa människor! mysigt! sen vid tolv traskade jag, ludde, op och johan hem till op och sov. vaknade brevid min älskade ludde, låg i sängen till halv 11 sen var han tvungen att åka hem. sen åt jag, op och johan frukost och läste veckorevyn haha. sen kom mamma vid 12 så åkte vi och handlade nässpray haha, mentol! grymmaste nässprayen jag nånsin testat, på riktigt så tog det typ 5 sekunder så försvann det!

aja kul ämne att skriva om.. inte! ska ta en dusch och fixa mig vilket kommer ta en stund. sen tar jag min nässpray med mig och åker mot min finfina väään! grillning tonight, mysigt!

kram rebecca

headern måste (SKA) bytas ut, avskyr den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0