mama-gyptian

har inte haft någon tid alls till bloggen i helgen. Fullt upp!
Valborg blev helt klart lyckad!

I lördags tog jag och mamma tåget till stockholm vid tolv, gick runt på stan hela dan, hann inte köpa så mke, min häl värkte och tiden rann iväg. Men fick med mig två par tights/leggings och en tröja. Myspys att umgås med bara mamma, inte ofta man hinner med de nu för tiden. Vid 6 va vi i lokalerna på körslaget, blev en trevlig kväll där, så jäkla synd att inte team picasso vann, dom va fan grymmare än moraeus... jaja shit samma :) 
Va väll hemma vid 12-halv 1. Somna på dirren typ, helt slut! 
att få sova ut på söndagen var verkligen behövligt.. spenderade söndagen med C&R, sen på lifecenter. 

Idag måndag:
skolan, cyklade dit, sen hem till becca, bakade m.m. Åkte hem och bytte om, dans, en snabbis till vallby, hem, käka, dushca, och nu sitter jag här, ska snart dejta kudden. 
ciao!


tvillingar (L)(L)(L) HAHA tuffa vi vet (H)!




föresten för er som undrar så kommer de inga bilder från valborg här på bloggen, men på facebook kan ni se dom. Dom kommer förmodligen upp imorn!

/matiilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0