matilda

köppt två klänningar till skolavslutningen och nu har jag hittat två till, som jag funderar på att beställa hem.. kommer sluta med att jag köppt tio och vet inte vilken jag ska ha. De är ingen jag tkr om såhär jätte mke. Så ja.. de e svårt.
Som vanligt dom sista veckorna i skolan så ska 15846 uppgifter vara klara på en vecka, innan dom sätter betygen. KUL!
åh va negativ jag är.
Fast vi har de ganska slappt i skolan ändå. Imorn äre låtskrivarfestivalen, så vi är väll ba i skolan typ halva dan. På kvällen åker vi dit och kollar och hejar igen :)
idag har jag varit hemma hos natha, umgicks lite med dom och rita lite på min bildgrej.
Nu ska jag lägga mig och läsa lite skvaller på spikmattan.
Sen somnar jag så jag är pigg imorn hoppas jag.
CARRO DU FÅR LÄGGA UPP BILD PÅ KLASSTRÖJORNA! =))
hejrå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0